Projekt Boost21, któremu przewodniczy wiodący partner Thames British School z Polski, przy udziale FURIM Institute z Norwegii, ma na celu rozwój, poprawę i wzmocnienie umiejętności miękkich uczniów XXI wieku, aby zwiększyć ich odporność nawet w sytuacjach kryzysowych, takich jak pandemia.
Rozpoczęcie projektu: wrzesień 2022 r.
Boost the 21st Century Skills among School Students to Meet the Rapid Changes by Implementing the Innovative Approaches and Tools
![](https://boost21.pl/wp-content/uploads/2022/12/EEA_grants@4x-1024x718.png)
![](https://boost21.pl/wp-content/uploads/2023/01/logo.jpg)
Szczegóły projektu
Projekt Boost21 ma na celu rozwój umiejętności miękkich uczniów XXI wieku i zwiększenie ich odporności w sytuacjach kryzysowych poprzez innowacyjną platformę opartą na grywalizacji. Projekt skupi się również na podnoszeniu wiedzy i kompetencji pracowników szkół oraz wdrażaniu narzędzi edukacji pozaformalnej. Celem jest poprawa umiejętności, takich jak kreatywne myślenie, komunikacja, rozwiązywanie problemów, elastyczność.
Zasoby edukacyjne i mentorskie oparte na nauce dla nauczycieli szkół
Kreatywna Platforma Cyfrowa oparta na grywalizacji dla uczniów
Grupa docelowa
Głównym celem projektu są uczniowie, którzy potrzebują nauczyć się kreatywności i innych umiejętności przekrojowych i miękkich.
Aby zgłosić się na bezpłatne wydarzenie informacyjne, wypełnij poniższy formularz:
Partnerzy projektu
![](https://boost21.pl/wp-content/uploads/2022/12/EEA_grants@4x-1024x718.png)
Projekt Boost21 został sfinansowany w ramach programu edukacyjnego Mechanizm Finansowy EOG 2014-2021. Projekt otrzymał budżet w wysokości 98 305 EUR i umożliwi partnerom bezpłatne zaoferowanie dostępu do Kreatywnej Platformy Cyfrowej dla uczniów i nauczycieli.
Zastrzeżenie prawne: Ten projekt został sfinansowany przy wsparciu Funduszy EOG. Zawartość tej strony internetowej reprezentuje wyłącznie poglądy autorów i jest ich wyłączną odpowiedzialnością. Komisja Funduszy EOG nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wykorzystanie informacji w nich zawartych.