Rozpoczęcie projektu: wrzesień 2022 r.

Boost the 21st Century Skills among School Students to Meet the Rapid Changes by Implementing the Innovative Approaches and Tools

Projekt Boost21, któremu przewodniczy wiodący partner Thames British School z Polski, przy udziale FURIM Institute z Norwegii, ma na celu rozwój, poprawę i wzmocnienie umiejętności miękkich uczniów XXI wieku, aby zwiększyć ich odporność nawet w sytuacjach kryzysowych, takich jak pandemia.

Szczegóły projektu

Projekt Boost21 ma na celu rozwój umiejętności miękkich uczniów XXI wieku i zwiększenie ich odporności w sytuacjach kryzysowych poprzez innowacyjną platformę opartą na grywalizacji. Projekt skupi się również na podnoszeniu wiedzy i kompetencji pracowników szkół oraz wdrażaniu narzędzi edukacji pozaformalnej. Celem jest poprawa umiejętności, takich jak kreatywne myślenie, komunikacja, rozwiązywanie problemów, elastyczność.

Zasoby edukacyjne i mentorskie oparte na nauce dla nauczycieli szkół

Kreatywna Platforma Cyfrowa oparta na grywalizacji dla uczniów

Grupa docelowa

Głównym celem projektu są uczniowie, którzy potrzebują nauczyć się kreatywności i innych umiejętności przekrojowych i miękkich.

Aby zgłosić się na bezpłatne wydarzenie informacyjne, wypełnij poniższy formularz:

Fill out this field
Please enter a valid email address.
Select an option
21 - 15 = ?
Enter the equation result to proceed

Projekt Boost21 został sfinansowany w ramach programu edukacyjnego Mechanizm Finansowy EOG 2014-2021. Projekt otrzymał budżet w wysokości 98 305 EUR i umożliwi partnerom bezpłatne zaoferowanie dostępu do Kreatywnej Platformy Cyfrowej dla uczniów i nauczycieli.

Zastrzeżenie prawne: Ten projekt został sfinansowany przy wsparciu Funduszy  EOG. Zawartość tej strony internetowej reprezentuje wyłącznie poglądy autorów i jest ich wyłączną odpowiedzialnością. Komisja Funduszy EOG nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wykorzystanie informacji w nich zawartych.